wtorek, 14 lipca 2009

Tanie budowanie dzięki ogłoszeniom internetowym

Jest ładny dzień i korzystając z chwili wolnego czasu postanowiłem podzielić cię krótkim opowiadaniem jak to stworzyłem moją małą altanę wraz z grillem na sezon letni. Cóż jak każdy rozpocząłem od poszukiwania miejsca – róg ogrodu z dala od sąsiadów – myślę, że dyskrecja to podstawa w dobrym samopoczuciu wieczornych spotkań z rodziną czy przyjaciółmi. Po ty etapie należało rzecz jasna poszukać materiałów do budowy.
Tutaj był mały problem gdyż nie miałem za dużych funduszy na zakupy towarów np na składach budowlanych czy w przysłowiowej Castoramie. Postanowiłem, więc poszukać wszelkich materiałów nigdzie indziej jak w internecie. Najpierw sklepy, – ale tutaj ceny nie wiele niższe potem pomyślałem o rzeczach używanych. Np cegła z rozbiórki jest idealna pod fundament czy mały murek a i znacznie tańsza. No więc odpaliłem pierwszy lepszy portal ogłoszeniowy i od razu znalazłem drobne ogłoszenia oferujące praktycznie wszystko co bym chciał, w bdb stanie i o niebo tańsze. Np drzwiczki do mojego grilla (nie wspomniałem, że miała by to być grillo-wędzarnia) w sklepie to koszt prawie 200 zł – specjalne wyprofilowane – błeee. W stercie ogłoszeń szybko znalazłem drzwiczki żeliwne w cenie 30 zł !! Z pieca kaflowego – są idealne nie tyle w stanie technicznym, co wyglądu i klimatu. Bardzo ładnie się prezentują. To samo dotyczyło się małych bali na altanę i innego surowca drzewnego w pobliskim, (którego nie znałem) zakładzie i wszystko wyszło o jakieś 60% taniej niż bym kupował na składach lub w sklepach.

Co jest więc morałem tego postu? Otóż to, że za pomocą portali oferujących darmowe i bezpłatne ogłoszenia można szybko i znacznie taniej nabyć nie tyle materiały, ale i nawiązać kontakt z wieloma pobliskimi dotąd nie znanymi firmami.

O autorze
Z zamiłowania zajmuje się informatyką, oraz pozycjonowaniem swoich serwisów internetopwych jak www.finanseosobiste.biz, www.blogfinanseosobiste.biz oraz serwisów organizacji do których należe jak np www.knp-ur.pl Podobnie jak ten blog bardzo cenię sobie unikalnośc oraz zero spamu i zapraszam na www.artykuly.sos.pl ...
http://www.webshock.com.pl/tanie-budowanie-dzieki-ogloszeniom-internetowym/

Brak komentarzy:


warto zajrzeć